prenseskizim78 Kızlar 7 aylık gebeyim. Karnıma bıçak batması gibi sanci ve gerilme sızı hissediyorum hareketimi zorlaştırıyor eğilip doğrulamıyorum. O da sadece belirli bir bölgede oluyor nasıl geçer sebebi nedir
Duygumiran prenseskizim78 bende de ayni oluyor canm daha dikkatli davranmalisin tam kacinci haftadasin