Kızlar bugun doktora gittim kilosu 2100 dedi 32+5 az dedi boyu 1hafta önde 46cm dedi kilo niye öyle sorun mu var ki bi kaç hafta önce 2hafta öndeydi niye böyle oldu acaba kilo hiç önemli değil sağlıklı olsunda ilk bebeğim 4kilo doğunca bi sıkıntımı var acaba dedim