papatya981 Çatlamıştim çatlamış alttan muayene etmedi diye sonudna etti 40 haftalık olmustum bugün incelme var ama açılma yok dedi şimdi merak ettiğim bu alttan kuayene den sonra çoğu kişinin doğumu başlıyormuş böyle birseu var mi
Snaipk papatya981 oyle bisey varmı bilmiyorum da bende 1 hafta önce oldum 37ydim nstde sancılar cıktı açılma varmı diye bakti yoktu hic ama sancılar artıyor diye doğum yakın olabilir dedi şimdi 38 olucak hala yok alakası yoktur b3nce yada kişiden kişiye degisebilir
Denizvegokyuzu papatya981 ben bı hafta önce muayenemi oldum. Hiç bir lekelenme yada doğum belirtisi yok. Öncesinde nasılsa öyle 🤷🏻♀️ bizimkinin gelesi yok pek 😅
papatya981 eso14 devlete hiç bakmamıştım bebeğin duruşu ve gelisimi güzel normal doğum gibi devam edecez dedi 40.haftaya girdim çok catim ağrıyordu söyledim bakalım alttan dedi
eso14 papatya981 benimde 37 haftalıkken yani 3 gün sonra kontrolüm var merak ediyorum. Hazırlıklı gidim ben yine
3oglanannesi papatya981 yok muayene doğum başlatmaz benim 20. Haftadan doğuma kadar hep alttan muayene yapılıyor ebe de dedi doğum tetiklemez dşye