1avuctoprak Hanımlar 13 haftalık hamileyim. Bugün tahlil yaptırdım Hb1ac yüksek çıktı.7.51 ne olacak çok tedirginim.Niye çıkıyor bu tatlı bile yemiyorum ya zaten.Gizli şeker mi demek oluyor sizlerde yaptırdınız mı bu tahlili ?
Anne_N 1avuctoprak öncesinde yaptırmadınız mı bu tahlili hiç. Bildiğim kadarıyla 6-6,5 insülin direnci. Daha fazlası malesef şeker hastalığı. Sizin de çok yüksek çıkmış. Şifa diliyorum size. İnşallah yanılıyorumdur
Merve43 1avuctoprak şeker yemekle pek ilgisi yok son 3 aydır kan şekerinizin yüksek seyrettiğini yani büyük ihtimalle şeker hastalığınız olduğunu gosteriyor
1avuctoprak Anne_N öncede yüksek cıkmıstı doktor yıne test ıstedi daha yuksek cıktı sımdi.Nasıl duzelecek ignemi verir doktor bılemıyorum kontrol zamanımı beklıyorum 😔
Anne_N 1avuctoprak mümkünse doktora gidişi hızlandırın. Bir an önce görünmekte fayda var. İnsülin vurulmanız gerekebilir. Sağlıkla kavuşun bebeğinize