Zeynepkaman aynı şeyi ben de düşünüyorum, yarın özeldeki doktoruma sorucam. Bende de şeker çıkmadı ama bebek hep haftasından önde bugün de suyun sınırda fazla perinatolojiye git, ben sana bakmam dedi uyuz doktorun biri. Özelde takipli olduğum doktora sorup unutmazsam sana da yazarım inşallah