Kizlar 14 haftalık hamileyim.Dolabın uzerindsn bir şey almak için yatağa çıktım inerken sağ ayağım lastikli çarşafa takıldı ve yüz üstü elimin uzerine düştüm karnım da vurdu.Hemen doktorumu aradım hiç korkma bir şey olmaz karna bir şey batırılmadiğı surece bebeğe bir şey olmuyor dedi.Gel bakalım falan da demedi.Ben yarın gideceğim tabi de çok korktum inşallah bir şey olmamistir.Başına gelen var mı? Genelde popo üzeri düşülüyormuş ama ben yüz üstü çakıldım resmen.