DerinMavii Doktor beş gün kullan dedi eczacı bitene kadar dedi fazlada vermek istemiyorum birşey olur diye ilaç sonuçta kimi dinlemeliyim şaşırdım öksürüğü geçmedi daha o yüzden ikilemde kaldım
Glhnss DerinMavii bende çok kullandım malesef bitene kadar değilde iyi olana kadar kullanmışlığım oldu :) zaten doktorun verdiği sürede iyi oluyorlar gerek kalmıyor sonra içmelerine
Esraliiii DerinMavii ben sadece iyi olana kadar veridm enfeksiyon vardı cok az Dr 3 gün ver dedi hemen gectı su da verdim her antibiyotik sonrası cok küçükler hala iyileşmedi mi kuzu
seymaseda DerinMavii Canım çocuk için antibiyotikler 5/7/10/14 gün diye böyle devam ediyor . Zaten bu sürede antibiyotik’te bitmiş oluyor dozuna göre veriliyor çünki. Ben 10 yıldır ecz.teknisyeniyim benim kendi şahsi fikrim bitene kadar kullanmanız çünki tekrarlama olasılığı yüksek :) geçmiş olsunn ☺️
DerinMavii Glhnss işte şuan iyi şükür ateşi kalmadı ama öksürük burun akıntısı vadi yuzden ikilemde kaldım
DerinMavii Esraliiii hayır öksürüyor işte daha bende emin olamadım bugün altıncı gün yarım ölçek ver dedi iki çay kasiigyla verdim
DerinMavii seymaseda teşekkür ederim iki çay kaşığı fazla mi doldurmuyorum çok yarım ölçek dediği için bilemedim