Kilaflarinmucizesi Sibel_l3 Canım en son 32+4 de gitmiştim 1970 Di. 35.haftada yani haftaya salı kontrolüm var
Sibel_l3 Kilaflarinmucizesi benimde yarın kontrolüm çok heyecanlıyım , sanırım bir sonraki gidişimde doğum şeklim belli olur sezeryan olursa gün verir diye düşünüyorum
burcuo 38+4 ✨ 11 nisana sezaryen için randevu verdi bugün doktorum. O zamana kadar sancım gelirse normal olacak ama gelmezse 11inde sezaryene giriyorum 😊 Bugün artık günü de alınca bi tuhaf oldum. Hayırlısı bakalım. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻