Busrayildirim Semih yancardan memnun olmayanlardanım 😂 maalesef çevremde çok insan memnun olduğunu söylediği için gitmiştim biz pek memnun kalamadık hemen neden olduğunu anlatıyorum.
- 3 haftada bir kontrole gidiyorduk bu süre bize kısa geliyordu ayda bir yeterli olduğunu düşünüyorduk maddi yönden bizi etkiliyordu ve bebeğimizde çok şükür ters giden bir problem yoktu.
- Verdiği kontrol gününde 2 defa gidemedik (arabamız satıldı, maddi durumlar vs) ikisinde de çocuk azarlar gibi azarladı bizi.
- 2’li 3’lü testleri yaptırmak zorunda değiliz ki ben yaptırmak istemiyordum her hastanede soruluyor yaptırmak istiyor musunuz diye. Aşırı emrivaki bi şekilde 2 Li test yaptırmamı istedi
- 12 haftalıkken kabızlık problemi yaşadığımı dile getirdim önceleri kayısı çayı falan içiyordum geçiyordu normalde de basur problemi olan biriyim zaten beni tersleyerek bunun hamilelikle bi alakası olmadığını falan söyledi ben zaten hamilelikle alakalı demedim sadede ne önerirsiniz diye sordum dediğimde ağız ucuyla zorla bişeyler söyledi
- En son doğum ücreti sormuştum bana bizim düzenli olarak muayenelere giden hasta olmadığımız için hastanenin max doğum ücretinden ücretlendirileceğimizi söyledi.
Ben rahat rahat şikayetlerimi söyleyemeceksem, her sorduğum durumda azarlanacaksam, sürekli emrivaki konuşmalarını dinleyeceksem neden özele para vereyim bunun devletten ne farkı kaldı ki. Doktoru karalamak değil amacım memnun olan aşırı fazla insan duydum zaten bende onun için gittim ama sanırım bizim enerjimiz tutmadı çokça azarladı hatta eşim dalga geçiyordu bi ara adamın odasına girince kendimi toparlayayım ağzımdan çıkana dikkat edeyim falan diye 🤣 hani öğrencisindir müdür seni odasına çağırmıştır 😂😂 tam o şekil hissediyorduk