qzm2022 kefir, yogurt, muz, mandalina, kaşar. bende düzenli beslendim. Son haftalarda bebek kilo alımı gayet iyiydi, 3600kg görünüyordu, doğdu 3110kg dendi😬 bende kaldı kilolar, doğuma 76kg girdim , doğumdan iki gün sonra tartıldım 72kg çıkıyorm. Ben kilo almışım bebek o kadar almams. İlk gebeliğim de bu kadar dikkat etmedim 74kg doğuma girdim ,64kg düştüm bebeğim 3035kg doğdu. Anladım ki genetik bu işin içinde 😂 bu arada her iki gebeligim de 58kgla başladım . Yeterli dengeli beslenmek yeterliyms👍