ysmnn11 Kızlar merhaba Ayın 3unde akşam birliktelik oldu dün eşim nöbetteydi değerlendiremedik bugün de testim silik çıktı bugün de yapmamız mı gerekiyor çatlama dedikleri bu mu https://imgyukle.com/i/E74v8A https://imgyukle.com/i/E74v8A
77Bebek35 ysmnn11 yumurtlama gunumden bır gun once ılıskı oldu esım asker ve yogun calısıyor degerlendıremedm yumurtlamadan once bıle hamıle kalma olasılıgı yuksek sperm 3 gun falan yasayabılıyor
Emedko Ozlm0616 iki çizgi aynı koyulukta olunca yumurtlama oluyor cnm . Yumurtlamadan sonra ikinci çizgi silik çıkınca çatlama oluyor
Eminebysll ysmnn11 Benimde bugün çatlama, benimde eşim nöbette. Dün değerlendirdik bugün mecburen boş geçecek. Yarına artık 🙃
Eminebysll ysmnn11 Hemde ne bıkmak, bu ay kafamız daha rahattı. Geçen ay 2 günde bir oluyordu, gençleştik resmen bu kadar mı farkeder 😂 Yumurtlama gününü görünce değerlendirdik o kadar, neymiş o öyle ya bir gün dolu bir gün boş
Eminebysll Sude345 Bir Gebenin günlüğünde ki Ebru hanım yumurtlama ve çatlama gününü toplam 3 günü değerlendirin demişti, olsun ya 2 gün olsun ne yapalım. Dediğin gibi ara vermek daha iyi