meryem7 ben yaptırdım canım ve doktorumun bana ilk dediği şuydu, eğer bana hamilelerim 9 ay boyunca 1 kez kontrole gelme şansım var hangisine geleyim diye sorsalar bunu söylerim o kadar önemli dedi ki haklıda . Bebeğin tüm organlarının tek tek oluşup oluşmadığına olası bir durum olup olmadığına, gibi daha bir çok etkene detaylı bakıyorlar yaklaşık 30 dk 40 dk sürüyor bence yaptırın.
Kontrole benden önce giren bir arkadaşımın bebeğinin ciğerlerinin oluşmadığı tespit edildi normalde rutin kontrolleri gayet güzel gidiyordu ve detaylı da bunları öğrendi