Bir saattir sol kasığıma ağrı giriyor ama düzensiz 3 5 dk da bir. Şimdi de yoğurt kıvamında akıntım geldi nişan bu değildir herhalde demi 🙄 doktoruma daha yazmadım daha önce de oldu bir kaç hafta önce tek taraflı ağrı doğum belirtisi değildir demişti doktorum o yüzden yazmadım ama ne bu şimdi başına gelen var mı haftam ilerledi diye artık bebek mi geliyor diye düşünmeye başladım 😒