Sevlll gecikmenin 4. Gunu yaptım ben silik cıkmıstı suan 24+2 haftalıgız biraz bekle istersen bende oncesınde cok yapıyodum 15 20 tane yapmışımdır hep moralim bozuluyordu en son yapmıycam dedım ıyıce gecikince yaptım sonuc pozitif Rabbım evlat sahibi olmak isteyen hıc bı annenin kucagını bos bırakmasın ınsallah tez zamanda guzel haberlerini alırız ınsallah hayırlısını iste bol bol dua et ve stres yapma dusunup kafaya takma ❣️