Merve_34_ 36 haftalığım. Doktoruma sordum kararı bana bıraktı. Tutmayı tercih ettim.Her geçen gün daha kolay tutuyorum. İçtiğim suya ve aldığım gıdalara özen gösteriyorum. Şu an için tutmaya devam edeceğim sanırım. Ama eğer çalışsaydım, sürekli ayakta olsaydım, başka bebeğim olsaydı tutamayabilirdim.