omur2022 üstüne düşün benimde hamile kaldigimdan beri enfeksiyonum vardi hastanede yattim 5 gun boyunca ve enfeksiyon yuzunden bobrek genislemesi olmustu suan 22. Haftamdayim cok sukur kalmadi bobrek genislemesininde anneye ve bebege cok zarari varmis günde en az 3 litre su icin çok iyi geliyor