Canım bunu bende duymuştum 37+0 haftalığım boyum 150 , doktoruma sordum sezaryen diyorlar doğrumu diye o da evet risk var ama çatı muayenesini boşa yapmıyoruz demişti 😄 cumartesi muayenem var bakalım dar mı yoksa uygun mu ozaman belli olacak benimde 😊