busekoraltan Ben ikinci bir doktora gitmiyorum, doktorum da bebek kilosu 3500 gr’ı geçerse senin için zor olabilir çatın dar gibi demişti. Ama ille de sezaryen demedi, ben normal olmasını istersem normal yaptıracaktı. Zaten doktorun sizi zorlaması gibi bir durum olamaz. Ben de açıkçası doktorun yönlendirmesine bıraktım, çünkü böyle bir durum olası doğum travması, zor ve uzun doğum, çocuğun zekasını dahi etkileyebilecek şeylere sebep olabiliyormuş. Önemli olan bebeğin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi. Zaten normal doğumda da sezaryene dönme ihtimali var. Sonuçta sizin kararınız ama kendinizi şartlamayın bence. Bir de doktorunuza güveniyorsanız ikinci bir görüş sadece kafa karışıklığı yapar diye düşünüyorum.