mugeaykut Kızlar banada nasip oldu doğum hikayemi yazmak , 38+0 da çatı muayenesi için kontrole geldik , doktorumuz kontrol etti ve 5 cm açıklık var yatışını yapalım dedi ben tabi şok beklemiyodum. Hemen doğumhaneye alındım suni sancı takıldı 6-7 cm olunca açıklık epidural istedim suyumu patlatıp bebeğin başını oturttu ebemiz iğneolunca rahatladım, ki doğum yaklaşana kadar alt kısmımda bir baskı tutamıyorum hemen çatala çıktım doğum başlamış dediler ıkınmamı istediler ne istediyseler yaptım , başı çıkmasına yakın doktorum geldi 5 dk içinde oğlum doğdu 6 dikişim var şu an onların dışında bi sıkıntımız yok çok şükür 🙏💙 Allah herkese sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊🙏
Elisadaa Açıklığınız okduğunda kontrolden mugeaykut kontrolden önce farkettmedinizmi açıklığınız olduğunj
mucizemizibekliyoruzz mugeaykut öncelikle analı babalı sağlıkla büyüsün 😊 5 cm açıklık normal muayeneye gittiğinizdemi öğrendiniz hiç mi bişey anlamadınız?
Esma5825 mugeaykut Allah bağışlasın canım merak ettiğim bişey var suni sancı çok yordu mu seni canını çok yaktı mı 🙈
Merve28Gur Hayırlısıyla büyütün evladınızı inşallah.Dikişleriniz canınızı acıtıyor mu acaba,beni galiba doğumdan daha çok korkutuyor bu dikişler😊
mugeaykut Merve28Gur Acıyor canım yalan yok 😊 yatarken dönerken ağrı oluyor ama 1 hafta sonra bişey kalmycak sezeryan gibi değil sonuçta 😊
mugeaykut mucizemizibekliyoruzz Hiç bişey anlamadım canım çatı muayenesinden çok korkuyodum nasıl olucak diye dusunurken muayenede 5 cm açıklık olduğunu öğrendim hiç bir belirtim yoktu ağrı falan bişey olmadı
Merve28Gur mugeaykut tüm herşeyi atlatıp yavrunu almışsın ya kucağına bnce o tüm acıları unutturuyor olmalı♥️🤗 sağlıklı bir şekilde kucağıma almak bana da nasip olur inşallah.
mugeaykut Esma5825 Canım suni sancıyı yarım saat çektim şiddetlenmeye başlayınca epidural iğne istedim o yüzden fazla ağrısını çekmedim ben 😊
mugeaykut Merve28Gur Aynen öyle canım her şey bi an da oldu bitti yavrum yanımda Allah'a çok şükür 🙏💙 İnşallah tüm hamileler sağlıcakla yavrularına kavuşur 👼🙏