Yürüyüş yaptım yarım saat kadar ama normalde yürüyen biri değilim hemen yoruluyorum. Eve geldim normalde de sulu akıntım olur ama bu sefer birden bacağıma sızdı. Tuvalete geldim biraz devam etti durdu sonra. Ağrım falan yok. Sadece hareket edince yoruluyorum direkt o kadar. Neden böyle oldu