Elifffnur benim üçüncü 12 ve 8 yaşında iki çocuğum daha var elhamdülillah bu üçüncü ama ben cumartesi sancıyla gittim 2 cm acilmam var doktor daha erken dedi yat bol bol ayağa kalkma dedi ama nerde iki çocukla zor hayırlısı artık.bemde yuruyemeiyorum bebekte çok bastırıyor aşağıya doğru Allah yardımcımız olsun