Merhabalar;
Doğum yapalı 1.5ay oldu. 38+5 ken dünyaya geldi kızım :)
Herşey yolunda gidiyordu ta ki bir kaç güne kadar. Emmeye başladığında 2,3 dk kadar sakin sakin emiyor sonrasında memede cildirmaya basliyo, kafasını çekip agliyo fakat geri emmek istiyor. Bu şekilde bı döngüye girdik.
Meme değiştirmeyi denedim.
Memeden kaldırıp gaz çıkartmayı da denedim
Pozisyon değişikliği ortam, değişikliği de yaptım.
Süt tadında da bişey yok gibi çünkü açken de aynı sorunla karşılaşıyorum.
Sorun ne olabilir bana bir çözüm önerisi lütfen