Duru_ars23 21+4 deyim. Henüz çatlağım yok ama doktorum beyaz tenli olduğum için krem kullanmamı önerdi farmasiden Calendula Oıl Cream Balsam kullanan var mı kızlar? ****
Sibel_l3 Duru_ars23 onu bilmem ama ben bio oil kullanıyorum 34e giricem hala çatlağım yok güzel nemlendiriyor
AyseBasat Duru_ars23 ben farmasinin aynı Sefa serisinin balsamını kullanıyorum 12. Haftamdan bu yana şu anda 37. Haftamdayım herhangi bir çatlağım oluşmadı tabi doğumdan sonra nasıl olur bilmiyorum ama şu anda memnunum balsamdan
Clk56 Duru_ars23 catlicaksan engel olmuyor maalesef ben biooil ve lierac aldim dönüşümlü kullandım 20. Haftadan itibaren 25 gibi catlamaya başladı göbeğim 2 haftada çatladı kıpkırmızı oyle kaldi 37+4 oldum kırmızılıgida gitmedim genetik ve tenle alakali dedi doktorumda