Nagisshakki tamm işte bi risk yok denildiğindede risk var denildiğindede yuzde75 dogruluk payı içeriyor ama sizin 3 lüde riskli çıkmış normal de 2 li test böyle çıktığında doktor olasılıkları söylüyor ve perinetlojye yönlendiriyor orda da risk var denildiğinde nift istiyor doktor ama ben her turlu kabul ediyorum derseniz de doktor ona bir mudahalede bulunamaz fakat genel de 2 li temiz çıkınca doktor 3 lüyü istemiyor ailede genetik bi faktör bulunmuyorsa çevremde genel olarak bu şekilde ilerledi canım