Cinsiyet çok mu önemli arkadaşlar yaaa… Şöyle formu geziyorumda sürekli bir cinsiyet meselesi🤦 Şunu anlarım kızın olur ,olmayanı istersin erkek de olsun dersin veyahut diğer türlü erkek olur kiz istenir. Ama genel anlamiyla söylüyorum nedir bu cinsiyet problemimiz😩Rabbim bilir iyisini 🤲 bir kaç arkadaß gördüm her forma ultrason fotosunu atmiş israrla erkek bebek arayisinda hic demiyor mu bi kisi Allah verir erkegi sonra da verir bir dert ne yaparim. Saglik sihhat isteyin yaa birakin erkegi,kizi. Hayirli evlat isteyin. Kayinvalidemin 3oğlu var hicbirinin ona bir kâri yok. Bir kizi var hepsine bedel. Erkek merakiniz beni benden aliyor.Ben ikisinede sahibim hic bir farklari yok cinsel organdan baska. Allah rizasi iicn kendinize gelin ve sabredin vakti zamani gelince ögreneceksniz.Şurada sıkıntisi olan analara dua edin boş islerle ugrasacaginiza.