Merhaba hanımlar bugün ki kontrol de bebgin suyu fazla dedi doktorum akşama yakın meyve yi kes çok şekerli şeyler tüketme dedi halbu ki yedgm bı portakal birde elma bazen birde 2 sezeryanim olucak bu daha önce post acmstm bebeğin eşi önde dediler bugün arka da dediler ama bizim için güzel fakat doğum esnasında rahimde yırtılma olablrms ilk sezeryan olduğu için riskli olablr bizim icin rahmin mesane ye yapışma ihtimali varmjs bu da bizi doğum esnasinda zorlar yırtılır toparlamamiz zor olur hatta alınma ihtimali olablr dedi cuma ya detaylı ultrasonun var ondan sonra belli olcak ins. 25 haftalıgiz şuan da var mı başına gelen böyle bişey ins bi skntm olmaz diye dua ediyorum artk yarın da mecbur şeker yuklemesi yaptracgm fazla su dan yoksa yaptrmcktm bebeği bu durumda erken gelen var mı yani sezeryan olcak ama 38 den önce alırlar mı acaba 🥺