Harikaaa Kızlar bugün kontrolde bebeğim 2086 kg olmuş 38. haftaya tarih verdi dr sizinkiler ne durumda doğuma kadar iyi beslensinler inşallah sağlıkla gelsinler
Drya55 Harikaaa 33 de 2200 dü 2 gün sonra 35 e gireceğiz kontrolümüz var şimdi ne kadar oldu bilmiyorum
nurcan_26g Harikaaa maşallah bebisinize 🧿 benim o haftada 2439 gramdi 35teyim haftaya gidicem tekrar bakalım 😊 tabi çok almasını beklemiyorum ilk oğlum 40 haftalik 3300 doğmuştu sağlıkla gelsinler yeterkii🥰🥰🧿
Harikaaa kuzeymomss ortalama 2000 civarı bu haftalarda demek bizde bugün 33 olduk doğuma kadar bakalım kaç olucak sağlıklı olsunlarda 🙏🏻
kuzeymomss Harikaaa aminnn inşallah sağlıklı olsunlar doğduktan sonra kilo alırlar zaten 🥰 maşallah hepsine 🧿🧿
Miracinannesi_52 Parla maşallah ne güzel kilo almış öyle bebeğiniz kilo alması için yediğiniz özel birşey var mı benim de ilk gebeliğim kilolu doğmasını çok istiyorum
Parla Harikaaa yani dr şu kadar önde falan demiyor gayet iyi diyor beni tedirgin etmemek için çünkü korkuyorum erken doğumdan. Zamanında hayırlısıyla gelir inşAllah🙏🏼
Parla Annekuzusu_Ayaz inanın özel bişey yapmıyorum zaten bunun genetik olduğunu söylüyolar yani boyumuz uzun. Yapılıyız eşimle. Yeme içmeyle olsa olsa 100-200 gr farkeder dedi dr.🤷🏻♀️
Annekuzusu_Ayaz Gungun_61 maşallah sizin bebekler çok iyi benimki neden zayıf kaldıysa bilmiyorum üzülüyorum açıkcası doktor haftasından geride dedi
Buse12- Kızlar konu dışı olacak biraz ama 32 haftalık hamileyim nerdeyse hemen hemen yüzümde bı ateş basması oluyor sizde oluyormu bu haftalarda falan nedeni nedir ?
Parla muallimehnm evet 500 küsür almış bende hocam fazla değil mi dedim. bi bakarsın 100 gr alır bi bakarsın 500 merak etme bi terslik yok 4 e yakın doğar bu da normal dedi🤷🏻♀️