Merhabalar güzel anneler dün dokroruma gittim göğüslerimin aşırı kaşindigini söyledim normal dedi bana lansinoh birde bio oil verdi daha önce kullanan varmıdır en önemlisi hangisini kullanmaliyim sizce ikiside aşırı pahali birini tercih edicem maalesef