Serra21 benim de 36 haftaya girerken açılmam olduğunu tespit etti doktor, bir hafta daha kalmasını sağlayalım dedi. Yarın muayenem var, 36+6 olacağız. Eğer açılma devam ettiyse 37+0 ya da 37+1’de alacak bebeği. Kilolu bir bebek değil benimki de 2700 civarı. Biraz endişeliyim ama allahtan hayırlısı canım sağlıkla gelsinler inşallah ne diyelim. Daha erken doğan bebekler bile var, sıkıntı yaşamıyorlar. Benim kuzenim de erken doğum yaptı bebek 2500 grdı. Küveze bile girmedi şükür. Sen de yüreğini ferah tut 🙏🏻