Mrvsyrk Bugün sabah devlette 792 çıkan beta öğlen 1 de özelde 9500 çıktı ben şimdi neye inanacağım 😞😔
Aslaninannesi01 Mrvsyrk arada küçük farklar olması normal ama sizinki aşırı farklı çıkmış bir sonraki kanı ya devlette yada özel de vererek takip edin artış önemli
Smymn Mrvsyrk her labaratuvar farklı sonuç verir dedi doktorum. Bende aynı şeyi yaşadım neredeyse gebelik yok gibi bişey demişti ana sağlık , sorun da ilk tahlili yapan farkli labaratuvar ikinci tahlili de başka labaratuvar a göndermişler.
Mrvsyrk Handecik özellikte sorduk doktora da 950 olmasın diye hayır 9500 dedi kağıtta da öyle yazıyor
Handecik Mrvsyrk en azından üzme kendini düşüşe yorumlayacağın sonuc almamışsın çok şükür, hangi hastaneden devam edecek isen 2 gün sonra aynı saatlerde ordan kan ver canım hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏
Mrvsyrk berjerdekikaolikalev evet keseyi gördü doktor zaten görünce şaşırdı 700lerde görmek zor olurdu biz bi kan alalım dedi bazen yanlış sonuçlar çıkabiliyor makinadan makinaya diye
Mrvsyrk Smymn biz merkeze uzak oturuyoruz oturduğumuz yerde de devlet hastanesi de değil entegre merkezi geçiyor ismi yani mecbur kalıyoruz oraya gitmeye ama değer düşünce tabi çokta üzülünce merkezde özele gittik. İlçede kadın doğumda yok zaten 😔
berjerdekikaolikalev Mrvsyrk o zaman bir daha kan vermeyeceksin takma kafana olabiliyor bazen sana denk gelmiş sanırım