Asyaaa35 Kızlar nasıl tercih ettiniz kaplımı kapsızmı hangisinden memnun kaldınız ? Normal bedenim 85b bunda kaç beden almalıyım? Kapsızlar sarkma yapar sütyen yokmus gibi görüntü oluşturur diye tereddütteyim aslında öyle duruyormu?
Mysaa Asyaaa35 kapsız aldım daha rahat ettim bende normal de 80 bedenim 90 almıştım tam olmustu canım zaten 3 tane normal 2 tane atletli olandan al devamlı değişceğin için daha rahat edersin sarkmada olmadı bende çok sutum olduğu halde ekstra bi sorun yasamadım ucu çoğunlukla belli olmuyor ama ilk zamanlar zaten gögus pedi kullandıgım içinde çok dert edinmedim . İlk etapta normal terch et sonraları bebiş 4 aylık felan olunca göguslerin normal e dönünce kaplı alırsın daha rahat olur 😊😊
Sinemmmmm58 Asyaaa35 sakın desteksiz almayin ben desteksiz kullandim asiri sarkti goguslerim simdi 2. Dogumumu yapicam insallah duzelir ama bidaha asla kullanmiyacagim seyler arasinda
begonvilko Asyaaa35 ben hem kaplı hem kapsız aldım canım. Kapsızları evde giyeceğim rahat rahat, kaplı olanları da dışarı çıkarken. Çünkü kapsızlarda çok yayılıyor memeler, bluzların içinde öyle yayık durmasını istemiyorum. Tercih meselesi biraz da.
kuzucugunannesiii Asyaaa35 80 takıyordum kaplı. Şimdi kapsız 85 ve çok rahatım. Kaplılar inanılmaz ağrıtıyor süt dolunca. Tavsiye etmem
Asyaaa35 Mysaa bi kaplı bi kapsız alayım diye düşünüyordum aslında hem denerim hangisinde rahat ederim diye ama cogunlukla kapsızlar öneriliyor . Peki dışarı cıkıtıgınızda da onumu kullanıyordunuz yoksa normal sütyenmi takıyordunuz
Mysaa Asyaaa35 bence fikir olarak 2 kapsız bir emzirme atleti al yıpranıyor zaten sonra diğerine geç dışarda da aynı kullanıyordum cunku ilk aylar benim asırı göğsüm doluydu kaplıda hiç rahat edemedim ama oğlum 3 4 aylkken göğsüm normale indi o doluluk şişkinlk geçti fakat pandemi zamanı olduğu için çok dısarı çıkmıyordum çıktığındada yine aynı kapsız kullanıyordum daha rahat etmiştim . Sadece 2 adet az ilk etapda hani sütun akabilir ve koku yapıyor o nedenle değiştirmek gerekiyor gün içersindede
Asyaaa35 Mysaa bi tane atlet almıştım zaten bi sütyen eksik kaldı fikir almak istedim cok tesekkurler
Mysaa Asyaaa35 rica ederim atlet dememin nedeni çabuk terleme üşütme yapabiliyorsunuz ilk zamanlar sutyenin üzerine atlet giyince zor oluyor ondan 😊 diğer turlude tabiki yine sizin terch ve rahatınız önemli olan 😊
Sinemmmmm58 Asyaaa35 desteksiz hicbirsekilde almayin ozellikle.bez tarzi olanlar var ya onlardan uzak durun ben kolay soyle boyle diye aldim ama yanlis yapmisim kimsede takma sarkar diye uyarmadi
Asyaaa35 Sinemmmmm58 e bebekte var kapsız olarak ondan bi tane almayı dusundum ev icinde giyerim diye sizin aldığınız oylemiydi. Bide kaplılarda tel yok sanırım yinede dik tutuyormu
Sinemmmmm58 Asyaaa35 benim aldigim desteksiz ve telsizdi malesef 😏 bildigin yasli teyzelerin taktigi sudyenler gibiydi tek farki emzirme kolayligi vardi