Gamzeaydin13 aynı durumdayım 2 hafta sonra doğumum var. Kapı süsü yaptircam yaptiramiyorum 😂 ben kerem ismini çok begeniyorum Kerem Alp olsun istiyorum eşimde Kerem Barlas diyo barlas i sevemiyorum bi türlü yaa. Birinci ismi ben koydum diye ikinci isme sen karar ver ozaman dedim o da barlas diyo 🤔