DILARAKURBAN Ben bugun 34+3 yarin kontrolum var,cok heyecanliyim acaba 38e gun vericek mi?38den gec istemiyorum cunki cok zor gecirdim hamileliyimi bu haftaya gelene kadar🥲
Sibel_l3 DILARAKURBAN bende yarın 33+5oluyorum kontrolüm var bence bir sonraki gidişimde gün verir ama normal de düşündüğüm için bakalım ne dicek, siz sezeryan mi direk
Parla DILARAKURBAN 34+1 im 38. Haftam tam bayram oluyor🙃 ben 39 istiyorum drla henüz netleşmedik ama o da geç alma taraftarı bakalım bi terslik olmazsa tabii🤷🏻♀️
aysnrsvs DILARAKURBAN aynıyız haftada günde ☺️ pazartesi günü randevum var bende gün verilir diye düşünüyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
aysnrsvs DILARAKURBAN amiiin inşallah 🤲 gün verirlerse yazın burda merak ediyorum ne zaman gün veriliyor☺️
Nisrem DILARAKURBAN bende bgn 34+4 oldum ama 38. Hafta tam bayrama denk geliyo nasil olucak ayarlayacak bende bilmiyorum 36da gidecegim tekrar kontrole
Busragumussoy 36+3um bugün, yarın dr’a gidicem muhtemel verir artık günümü 😊 daha da vermezse bebis kendi gelecek zaten 😀
Alerdinc Busragumussoy aynı haftadayız benim doktorum da durmadan suyun gelsin sancın gelsin öyle alalım bebek için daha iyi deyip duruyor.. Bunu bende biliyorum ama evim uzak arabamız yok artık bende bu gidişimde kontrole kesin bir gün isticem yoksa dediğin gibi kendi gelecek zaten vermezse 🤷🏻♀️
Elifcim DILARAKURBAN ay bende 34+3 üm😊 kontrole geçen hafta gitmiştim 2 haftaya kadar bir daha gidicem inşallah. Çok merak ediyorum ne zamana gün verecek 1 hafta önden gidiyordu bebişim 😀
aysnrsvs DILARAKURBAN pazartesi günü randevum 32 haftada gittiğimde kiloyu söylemedi doktor 😬🙄 inşallah öğrenirim 😉 2 kilo civarı oluyormuş bu haftalarda başka postta görmüştüm☺️
Alerdinc Busragumussoy aaaa süper yani 38+4 te doğacak bebeğin dimi 😍 Bende 22 nisan istiyorum bakalım verecek mi o güne 😍 Saati falan da kararlaştırdınız mı acaba 🥰 Birde ilk gebelik ya benim 38+ da istesem sezeryan çok mu erken oluyor
aysnrsvs DILARAKURBAN hadi hayırlısı olsun inşallah ☺️ gunu belli olsu diyoruz ama sanki stres mi yaptıracak belli olmasi ben bile heyecanlandım 😁pazartesi gidicem ben peki özel hastane mi devlet hastanesi mi ?
Busragumussoy Alerdinc 38+3de alacak canim. Öğlen arası yapacakmıs. Sezeryan genelde 38+larda oluyor 3 4 5 gibi yani erken olmaz konus bi istersen :)