Gizembiniciogl1 Kan tahlil sonuçlarımda tiroid yüksekliği dediler : TS 3 : 3.28 TS 4 : 1.13 Kötü bir durum mu sizce?
Sermincev Gizembiniciogl1 ilaç veriyorlar ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum her gün sabah aç karnına, ilaçları düzgün kullanınca bi sıkıntısı yok her ay da kan veriyorsun ☺️
Serraee Gizembiniciogl1 canım benim de ilk hamileligimde tsh 3 küsürdeydi doktor sıkıntı olmaz ama gereginden fazla kilo alırsın dedi düsük dozda ilac vermişti şimdi tekrar hamileyim doktorum baska bu sefer 3.19 cıktı doktorum 4 e kadar normal dedi ilac vermedi gecende tekrar tahlil verdim 1.71 cıktı korkma hic doktora göster en dogrusunu o bilir ki cok yüksek degil bence 9 olanlar bile var
teachering06 Benim 3.58 çıktı 9+6 dayım, doktor normal hiç bir sıkıntı yok dedi. Bazı doktorlar 2.5 un üzerine çıkmasını istemiyor ama illa olacak birşeyde değil sanırım.. 4ün üzerine çıkmaması gerekiyormuş. Tabi serbest t4te önemli. Benim serbest t4üm normaldi.