Hamilelikte 31 .haftamdayim sürekli uyuyorum deli gibide uyumak istiyorum kaynim ve kayınvalidem ile bir kalıyoruz sabır perilerimle oynuyorlar kendileri yiyip kilo almiyo benim kilo kocama bile batmazken onlara battı dert oldu kaynim dalga geçiyor kolunun yarısını bana ver yarısını anneme fln diye geceleri uyumaktan gözlerim şiş şiş onları görmeyeyim diye odamdan çıkmıyorum yemek saati gelene kadar yemeğimi yapıp bulaşiğimi yıkıyorum sonra sahura kadar ağla sahur hazırla kaldır ağla eşim evimiz yapılana kadar sabret diyo ama gücüm kalmadı alıp başımı defolup gitmek istiyorum bir bebeğim bir Kocam birde Allahım yeter bana ama sabır ediyorum bakalım inşallah kaynanam benden görmediğini gelininden görsün başka bişey demiyorum oruçlular ayıp olmasın diye yemek bile yemiyorum sadece suyla duruyorum ama valla doldum artik bu uyku hali psikolojik mi yoksa neden😴😪