Selinayyy inşallah sizin gibi örnekleri görünce umutlanıyorum gerçekten 1 evlâdım var 2.sini kaybettim malesef 2si de korunmayı biraktigim ilk ay oldu çok şükür ama kürtajdan sonra durumlar değişir mi diye tedirgin oluyorum bazen çok aşırı aşırı kafama takmıyorum aslında yeniden olur mu olmaz mı diye,ara vermeyi düşünmüyorum doktorum da 1 adet yeterli hatta 40 gün içinde yeniden gebe kalıp adet olmadan gelen gebelerim oluyor dedi,bakalım kısmet birkaç güne muayenem var her şey yolundaysa ilişki yasağı bittiğinde korunmadan devam edicem bakalım