Canım benim zorunlu arkadaşımın da kendi isteği ile sezaryen oluyor ikimizde 38. Haftada oluyoruz yani sen normal vaktini bekleyip sezaryen istesen 38. Haftada zaten ameliyat yapılıyor 39-40a kadar.ç beklenilmiyor, bebeğin gelişimi vs iyiyse bir iki gününde çok fark edeceğini düşünmüyorum