Kizlar merhaba.. erken dogum riski varsa bir gebelikte önceden illa kestirilir mi yani?.. demek istediğim suan 34 haftalığım erken dogum riskim hic yoktu.. bu haftalarda çıkabilir mi.. Ya da varsa doktor onceden farkederdi demi.. Arada bir sanci tutuyor ödüm kopuyor acaba erken dogummu diye.. 2.dogumum bu. İlki 42 haftada dogdu