my116 Kızlar 33+3’teyiz hediyelik ve çikolataları almak için çok mu erken olur? Takip ettiğim çikolata ve hediye sayfaları zam geleceğini yazmışlar
Rumuz_07 my116 dolaba koyarsanız olmaz bence yakın zaman zaten son tüketim tarihi ile ilgili sorun yoksa alınabilir.