Gamzelimmm Kızlar merhaba benim adetim 1 hafta gecikti 2 gün önce evde normal gebelik testi yaptm negatif çıktı bugünde erken gebelik testi yaptm ikinci çizgi silik çıktı çok dikkatli bakmayınca gözükmüyor sizde hamilemiyim ? Tecrübeliler bilgi verebilir mi ? https://imgyukle.com/i/E73BAv
Begumergun Gamzelimmm sabah ilk idrarla yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Erkense silik olabilir çizgi benimde öyleydi. Ya da direk kan verin kesin sonuç alın
Pijamaskeliler Gamzelimmm hay Allah ya benimde gelmedi daha once 3 kes kaldım gebe erken döllenme idi onlar şimdi 2 gün olcak olmadım testler negatif var gornuo
Gulguzelim Gamzelimmm adet duzensizliginiz varsa olabilir ama adet düzenin düzgünse bu kadar silik cikmamaliydi
gokdemir54 Gamzelimmm fotoğrafta çok belli değil ama olabilir de adet düzensizliğiniz varsa da hemen görülmeyebilir biraz daha bekleyip sabah ilk idrar örneğiyle yapın inşallah vardır 🥰
Gamzelimmm Pijamaskeliler bazen testte hemen çıkmayabiliyor canım birkaç gün daha bekle sonra tekrar yap inşallah vardr rabbim isteyen herkese versin 🙏
Afraaaa Gamzelimmm ben gördüm çizgiyi var duruyo sanırım geç döllenme olmuş geç yumurtladiysaniz. Birkaç gün daha bekleyip testi tekrarlayın isterseniz