sema_nur_koc Svmbhc korkma hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle bende tam 37 de doğurdum sadece erken olduğu için solunum sıkıntısı oldu o da normal haftasında doğan bebeklerde de olabiliyormuş 2 gün küvezde kaldı sonrasında yanımda erken doğarsa erkenden kavuşacağım mutluluğu yaşa stres yapma kendine 🥰
gamzosgamzos Svmbhc benim kızım gecen p.tesi 36+5 te dogdu solunum skıntısı ve enfeksyondan 8 gundur kuvezde ama girmeyede bilir orda kadınlarla konusuyoruz 40 haftalık dogup bile giren var
gulsuayan Canım korkma daha erken doğuranlar var kilosu ve genel durumu iyiyse hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle sen rahat ol dua et Rabbim korur 36 çok erken bir hafta degil 31-34 de doğuran tanıdıklarım var gayet iyiler çok şükür 🙏🏼🌸
Svmbhc gulsuayan cok sukur kilosunda sorun yok dedi doktorumuz tansiyon ve kasilmalardam dolayi riske atmamak icin bir kac gun icinde sezeryana alalim dedi ☺️