Afyonkarahisar gibi yazları fazla sıcak kışları donduran bir şehirde yaşıyorum ya sıcaklardan yada başka bir nedenden sürekli uyku halindeyim geceleri sahur vs hazırla kaldır yapıyorum sabah evi temizliyorum bir bakmışım 12 den 4 e kadar 5 kadar uyumuşum sizce normal mi 31.haftamdayım bu ara psikolojik baskı görüyorum kaynanam ve kaynimdan etkisi oluyomudur 🤦♀️🤷♀️