3babymom La_Liberte çoğunluk kız dedi de kimlerdi tam hatırlamıyorum seni kesin biliyorum bildirimde de vardı tahminin 🥰😂🌸 bugün dr kız dedi
3babymom Ebruvahitt amin insallah canım evet çok başka oluyo değişik oluyo bakalım heyecanla bekliyoruz inşallah sağlıklı bı şekilde kucağımıza alırız hepimiz 🌸🥰
Ibooya La_Liberte benimkinede bakabilir misiniz 15+5 bugün söylemedi doktorum tam emin olmadan https://imgyukle.com/i/RkoRRf
La_Liberte Cnn9 sizin nubunuz çok belli benimki gibi. bana dün sormuş olmaydınız çok net kız derdim. 12+4 haftanın üstünde olsaydınız zaten %96 kız bu bilimsel bir yöntem. Ama bebişiniz küçük olduğu için nubu değişebiliyor. Ben yine de kız diyorum 🙈
Rumeysa_Taylann52 3babymom Bana da bakabilir misiniz lütfen Bebeğim arkasına dönük bağdaş kurmuş kemik yapısından duruşundan anlayabilir misiniz 🙏❤️
Aseladen La_Liberte  https://resimyukle.io/g/ZXhZvymikI bizede tahminde bulunabilirmisiniz 🥰
MerveBicici La_Liberte https://imgyukle.com/i/EAf0pq https://imgyukle.com/i/EAwRHp Lütfen bana da bakar mısınız ☺️
ozgetoozge La_Liberte https://imgyukle.com/i/EdZUdM https://imgyukle.com/i/EdZ2Wy Ya bana da bakar misiniz❣ 11+1di burda ama doktor 1 hafta onden gidiyor demisti