Feyza5952 Hamilelik sürecinizde 14.haftadan sonra bitkisel ve amonyaksız boya kullandınız mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Minnacksevdack Feyza5952 benim beyazlarım çok olduğu için 16. Haftamda kullandım. bayrama yine boyayacağım. Fazla solumadığın , açıkta boyadığın sürece bir sorun yok demişti doktorum amonyaksız boyalar için 🌸