Semaen Kızlar 39 da hastaneye gittim 13/8 çıkıyordu kan tahlili idrar tahlili sonuc temizdi şimdi 39+5olduk ölcüyorum 12/10 gördüm yani bu deger kötümü anlayamıyorum