kahvesever__ Leylanur1412 benimde aynı öyle hamilelikte olur dedi doktor magnezyum eksikliği diyolar genelde
yyagmurrsenn Leylanur1412 ödem oluşacak, magnezyum eksikliği de olabilir ve ya karpel tunel sendromu :) bende de olmuştu, geceleri uyurken bir şeyle sarın, hem rahatlıyor hem de ödem oluşmuyor..
Birgul Leylanur1412 Benim de çok fazla uyuşuyordu kalsiyum eksikliğim çıktı ilaç vermişti doktor birazcık da olsa rahatlatıyordu