Nurcannnnnn Kızlar normal doğum istiyorum hiç korkmuyorum ama bugun çatı muanem vardı ve çatala öyle oturmak aşırı moralimi bozdu ve dr çıkınca iki saat ağladım benim gibi olan var mı suan dogumdan da korkuyorum 😭😭
Fatmanurvehashas Nurcannnnnn benim de nişanim gelmisti aciklik var mi diye baktilar. Sezaryen günüm belliydi. Hic kendimi bu duruma hazirlamadigim icin ben de aglamistim😁 acidan degil de baska bi duygu iste. Ama ikinci sefer oturmam gerekti bu sefer daha normal karsiladim
gulten5897er İnan’ın Doğum anında bunların hiç birini düşünmeyeceksiniz. Ben de yapamam edemem utanırım diyordum. Sonra hemen doğsun sancım bitsin diye bekliyordum🥰
Nurcannnnnn gulten5897er utanmadım da ama o şekilde olmak cok kotuydu bacagımda acıdı İnsAllah çatalda fazla kalmadan doğar 😅
Nurcannnnnn Mevaninannesiii cok korkusuz özguvenlı gıttım ama boyle olacağını hıc dusunmedım dogumda boyle olmaz InsAllah 😅
Benherseydenoncebiranneyim Çatala oturmak derken? Çatı muayenesi nasıl bir şey ki? Ben doktor eliyle kontrol ediyor sanıyordum 😣