Samiye Kizlar 37+1 günlük hamileyim. Aşırı derecede bel kalça ve bacak ağrılarım var. Ayak bileklerime diz kapaklarima kadar vuruyor ağrı. 4 5 gundur bebegimin hareketlerinde yavaslama olmuştu dün ve bugün maşallahı var hareketler yine çoğaldı. Bu ağrılar doğum sancısı mı? Ilk dogumum oldugu ıçın anlayamiyorum 😐
ElifSencan123 Bende 38+6 yım sabahtan beri belimin sol tarafında kalçam da dinmek bilmeyen aralıksız süren bir agri var ama baska da bir belirtim yok bende bilemedim ki 🙄🙄
Samiye ElifSencan123 perşembe günü gidicem dr'a bende. Bakalım anlaşılır o zaman ama cok agriyor kuyruk sokumumdan bacaklarima iniyor ne yerde oturabiliyorum ne koltukta
Umrankement ElifSencan123 senin soyledigin sanci canim . Eger siddetliyse doktora git bence benimde ayni sekildeydi doktora gittim natde yuksek sanci cikti ilacla durdurdular serum filan verdiler ama 35 haftamdayim diye senin dogumda baslamis olabilir
ElifSencan123 Umrankement valla siddetli degil ama daha dogrusu ayaga kalktigimda siddetli hissediyorum ama yatinca oturunca hissetmiyorum