Ben kendi çapımda makrome yapıyorum satmıyorum ama kendime sevdiklerime hediyeler yapıyorum. Sözümde hediyeliklerimi kendim yapmıştım :100 tane çünkü ip fiyatlarını az çok bildiğim için hazırlar verilen fiyatlar bana çok abartı gelmişti. Bir de makrome aşırı zor bişi değil hemen öğrenebilirsin. En son kuzenime kapı süsü yapmıştım aşağı yüklüyorum fotosunu kendime de kendim yaparım sanırım devir çok pahalı çünkü 😇
https://imgyukle.com/i/RoLhfQ