Gnlgnl
Canım benimde aynı 50 de 166 çıktı.100lük yaptıralım dedi doktorum yaptırdım onda normal çıktı,Sadece bi değer tam sınırda çıktı.Ama ben beslenmeme çok dikkat ettim.Doktor bu şekilde devam et dedi.Beyaz un tüketmiyorum.Paketli gıda,rafine şeker tüketmiyorum.Ama yaptırman daha mantıklı çünkü kesin emin olursunuz Gestasyonel diyabet var mı yok mu diye.Diyetle belki önüne geçemezsin o zaman insülin kullanırsın.50gr tarama testi,100gr kesin tanıymış.
Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🍀